Кількість
|
Вартість
|
||
|
Звернення до теми, якій присвячено цей том, свідчить, що у вітчизняному бізнесі відбулася якісна "зміна віх". І культура управління в діловому світі стала сприйматися як одне з важливих засобів досягнення успіху і одночасно якісний показник. А оскільки становлення бізнес-середовища в Росії має свою специфіку, то й управлінська культура відрізняється своїми особливостями. Вони обумовлені не тільки законами менеджменту, але і національним історичним контекстом, а також особистісними особливостями людей, що стоять біля керма" багатьох вітчизняних компаній.
У цій книзі корпоративна культура організацій постає з різних сторін - від загального огляду особливостей управлінської культури в Росії - через аналіз моделей бізнес-консультування, відповідних їм технологічних кроків і специфіки консультант-клієнтських відносин - до окремих замальовок і докладного викладу конкретних прикладів з практики консультування. Особливий інтерес представляє розділ, присвячений коучінгу - специфічною формою роботи з першими особами компаній, яка останнім часом все більш широке поширення.
Тому серед читачів книги будуть і "носії" організаційної культури - представники менеджменту різних рівнів, і ті, хто працює з організаціями, - консультанти, тренери, коучі. Чимало корисного в ній можуть знайти і ті, кому просто цікаво, що відбувається в російському бізнесі.