Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ця книга являє погляд психолога на сучасне масове захоплення — комп'ютерні ігри. Що шукають люди у віртуальних битвах — лише спосіб розрядити агресію? Як ігровий світ впливає на психіку і стиль мислення гравця, на його ставлення до реального світу? На що розраховують батьки, купуючи дитині комп'ютер, і що відбувається насправді? Людина-гравець — що це? Новий вид залежності? Новий тип мислення? Нове співтовариство?
Над цими та іншими питаннями цікаво буде подумати і психологів, і педагогів, і самим гравцям, і батькам, які бажають краще розуміти своїх дітей.
Ця книга являє погляд психолога на сучасне масове захоплення - комп'ютерні ігри. Що шукають люди у віртуальних битвах - лише спосіб розрядити агресію? Як ігровий світ впливає на психіку і стиль мислення гравця, на його ставлення до реального світу? На що розраховують батьки, купуючи дитині комп'ютер, і що відбувається насправді?
Людина-гравець - що це? Новий вид залежності? Новий тип мислення? Нове співтовариство? Над цими та іншими питаннями цікаво буде подумати і психологів, і педагогів, і самим гравцям, і батькам, які бажають краще розуміти своїх дітей.