Кількість
|
Вартість
|
||
|
Монографія присвячена розробці методології дифференционно-інтеграційного підходу до дослідження природи спеціальних здібностей. Психічним носієм загальних і спеціальних здібностей є ментальні структури, закономірності організації і формування яких підпорядковуються дифференционно-інтеграційному принципом розвитку. Теоретико-експериментальна верифікація даного підходу реалізується на прикладі багаторівневого обґрунтування (макро-, мезо - і микрогенез) онтологічного статусу спеціальних хімічних здібностей. Закономірності організації і формування спеціальних хімічних здібностей розглядаються з позицій теорії, експерименту і практики. В роботі представлений оригінальний інструментарій для виявлення та дослідження спеціальних здібностей і діагностики показників зрілості ментальних структур, що лежать в їх основі.