ВСІ ЦІНИ ОПТОВІ. МІНІМАЛЬНА СУМА ЗАМОВЛЕННЯ СКЛАДАЄ 500ГРН

Для продукції VICTORINOX замовлення повинно бути не менше 3-х позицій з однієї товарної групи!

 

ОПЛАТА ТОВАРУ

  • Банкомати ПриватБанку і Платіжні термінали ПриватБанку, Приват24 - Можливість оплати готівкою або кредитною карткою (комісія банку за послуги 0,5% від суми).
  • Безготівковий розрахунок - відповідно до виставленого рахунку.
  • Накладений платіж * - оплата за товар готівкою при отриманні посилки в офісі кур'єрської служби. Доступний по всій Україні при доставці товару транспортною компанією "Нова Пошта". Вартість даної послуги за тарифами Нової Пошти 2% від суми замовлення + 20,0 грн оформлення.

Ми відправляємо замовлення післяплатою тільки до 1000 грн. Тим хто робить у нас замовлення і воно перевищує 1000 грн. або в замовленні є товари з розділів "Підставки під квіти кування", "Ковані меблі", "Декор кування" слід вибирати передоплату!

* При відправці післяплатою, на розсуд компанії, потрібно компенсація вартості можливого повернення вантажу в розмірі 10-20% від вартості накладної (залежить від габаритів посилки).

 

ДОСТАВКА ПО ВСІЙ УКРАЇНІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ТРАНСПОРТНИМИ КОМПАНІЯМИ

  • Нова Пошта www.novaposhta.ua (є можливість оплати післяплатою при замовленнях до 1000 грн.) При бажанні можна замовити обрешітку вантажу у перевізника (мінімум 50 грн. до ціни доставки).
  • Делівері www.delivery-auto.com.ua
  • Укрпошта www.ukrposhta.ua
  • або іншими способами після додаткового узгодження.

 

!!! АКЦІЯ !!! Доставка компанією "Делівері" БЕЗКОШТОВНО при сумі замовлення від 4000 грн. * !!! АКЦІЯ !!!

*Винятком для дії акції є товари з розділів "Підставки під квіти кування", "Ковані меблі", "Декор кування". Вони пакуються окремо і їх доставка здійснюється за рахунок покупця.

* Винятком для дії акції є відправки на почтомати.

 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

Оптовий склад "АБРИКОС" здійснює свою діяльність відповідно c Законом України "Про захист прав споживачів" в редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та за торговими або офісними приміщеннями (Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 19.04.2007р. №103).

Протягом 14 днів з дня здійснення покупки або відправки, товар придбаний в нашій компанії може бути заявлений для обміну або повернення продавцю, у разі дотримання наступних умов

 

УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

  • Товар новий і не має слідів експлуатації;
  • Збережений товарний вигляд і споживчі властивості, в тому числі оригінальна упаковка, пломби, фабричні ярлики і стікера;
  • Не підлягають обміну та поверненню товари належної якості, якщо вони можуть бути використані виключно купують його покупцем: предмети санітарії та гігієни, що контактують з їжею полімерні вироби, товари в одноразовій упаковці та ін.

Обміняти придбаний товар належної якості Ви можете на аналогічний товар тієї ж вартості або на іншу модель, доплативши різницю в ціні.

У разі обміну або повернення товару належної якості, Покупець ОПЛАЧУЄ витрати за доставку товару відповідно до прайсом компанії-перевізника.

 

УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Заміна або повернення товару з виявленим прихованим виробничими дефектом (істотним недоліком) проводиться на підставах і в терміни, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів".

Повернення або обмін товарів з виявленими прихованим виробничими дефектом (істотним недоліком) здійснюється безкоштовно.

 

КОМПАНІЯ НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗА СУБ'ЄКТИВНУ ДУМКУ ПОКУПЦІВ ПРО ТОВАРИ!

Якщо товар здався Ви не того відтінку, не тієї якості, як Ви припускали, дивлячись на його зображення, це не може бути причиною претензій до компанії, так як може бути пов'язано з індивідуальними особливостями Вашого монітора.

 

ЯКЩО В ОПИСІ ТОВАРУ ЗАЗНАЧЕНО "В АСОРТИМЕНТІ"

Це означає, що товар може бути іншого кольору, або іншої форми, ніж ті, які зображені на картинці.

 

ПОВЕРНЕННЯ "БІЙ" ПО ТОВАРУ

При доставці товару поштовим кур'єром необхідно перевірити цілісність і відсутність механічних пошкоджень на товар в офісі перевізника. Претензії не пред'явлені перевізнику і не оформлені відповідним актом до розгляду не приймаються.

 

ВСЕ ЗВЕРНЕННЯ З ПИТАНЬ БРАКУ АБО ЗАМІНИ ТОВАРУ ПРИЙМАЮТЬСЯ ТІЛЬКИ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ!!!

E-mail: office@apricot.com.ua

Лист обов'язково має містити такі дані: № та дата накладної, список товарних одиниць (Код / к-ть / причина (по кожному товару)).

Співробітник компанії зв'яжеться з Вами для узгодження деталей.